Gewoon - Reisverslag uit Carnarvon, Australië van otheo - WaarBenJij.nu Gewoon - Reisverslag uit Carnarvon, Australië van otheo - WaarBenJij.nu

Gewoon

Door: Otheo

Blijf op de hoogte en volg

27 Januari 2016 | Australië, Carnarvon

Gewoon omdat het de meest noordelijke plaats gaat worden aan deze kust en omdat ik zowaar WiFi heb in m'n hut en omdat ze goeie pizza' s hebben en prima benzine en koude witte wijn. Maar niet vanwege de blowholes waar je ruim 140 km. voor rijdt en die dan nauwelijks blijken te blowen en ook niet voor de bioscoop want die is er niet. Heb trouwens vorige week The Revenant gezien met in de hoofdrol de Canadese (o.a.) natuur. En ene DiCaprio. En een heel goeie cameraman. Aanrader!

  • 27 Januari 2016 - 14:50

    Bart :

    Pizza's en een goede hut? Klinkt goed! Zou je me kunnen zeggen waar dat is? Klinkt namelijk geweldig, en zou ik graag willen proberen als ik weer in acutralië ben!

  • 28 Januari 2016 - 09:15

    Joke:

    Ha Theo,
    Qua film loop je voor, gaat hier vandaag pas in première. Volop recensies en reclame!
    Verder weet ik een stad met ook een pizzahut en zelfs een filmfestival...
    Heb je voor die blowholes een wat ruigere zee nodig? Ik zag wat aardige foto's na wat googlegezoek. Goede reis zuidwaarts.

  • 28 Januari 2016 - 09:28

    :

    De hut was bij het Coral Coast Tourist Park. En het was meer een container eigenlijk, maar dan denken ze al snel dat je op de 2e Maasvlakte staat. Verder was het er prima. De pizza was gewoon van de afhaalitaliaan, iets met een 3 in de naam. De enige Italiaan in het dorp trouwens...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 203539

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 01 April 2016

Grandtour

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: