This guy rules - Reisverslag uit Kolka, Letland van otheo - WaarBenJij.nu This guy rules - Reisverslag uit Kolka, Letland van otheo - WaarBenJij.nu

This guy rules

Door: Otheo

Blijf op de hoogte en volg

19 Juni 2017 | Letland, Kolka

Verder is Riga prachtig hoor met veel fijne restaurants. Maar ja af en toe trek je het onheil aan. Calamity is just around the corner...

De huurauto heeft ook wat voeten in aarde. Ik zat prachtig op tijd fris gedoucht met een kopje koffie voor me te wachten in het onverwachte hotel. Niemand natuurlijk, dat kun je verwachten. Geen werkend telefoonnummer, nada. De vriendelijke dame achter de balie dwingt me tot scherpte. En dat ben ik nu. Scherp. Pas op vanaf nu. Ik laat niet met me sollen. Met mij moet je rekening houden. Haal geen geintjes met me uit want dat gaat niet werken. Theo rules, all the way...

De verhuurder is in een half uur vier maal van naam veranderd. 4x. Een taxi heeft me naar het vliegveld vervoerd, en ook de chauffeur wist: hier zit een man met een missie, this guy rules, nobody f...... with this guy. De 5e firma bleek Avis te zijn, en die heb ik in '81 een prachtauto gekost, maar dit terzijde, en juist Avis blijkt een lekkere 6-bak in dieseluitvoering klaar te hebben staan. Nix mis mee dus. Dissasterrentals blijkt opeens de goede fee met een moderne GPS aan boord te zijn. Volgende keer wellicht iets over Kolka...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 202781

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 01 April 2016

Grandtour

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: