\'Later\' is nu \'toen\' - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van otheo - WaarBenJij.nu \'Later\' is nu \'toen\' - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van otheo - WaarBenJij.nu

\'Later\' is nu \'toen\'

Door: otheo

Blijf op de hoogte en volg

28 Augustus 2006 | Nederland, Rotterdam

Ruim drie weken thuis nu; geprobeerd om een zachte landing te maken...

Zo maar wat bevindingen:

Wat een overdaad aan kleding, genoeg voor wel 100 rugzakken...
De weg vinden in de keuken; waar ligt alles toch...
Hoe gaat de auto in z\'n achteruit...
Hoe werkt de afstandsbediening...
Kom ik met een strippenkaart door die rare poortjes bij de metro...
Dat mobieltje, op welke knoppen moet ik ook al weer drukken...
Radio, tv: je verstaat alles weer zonder moeite...
De eerste krant in de bus...
Aan welke kant van de auto stap je in...
M\'n eerste patatje pinda...
Wat een welvaart hier...

En zo nog honderden andere dingen die anders automatisch gingen en vanzelfsprekend waren.
Nederland als vreemd, exotisch land.

Om de reis lekker weer langs te zien komen heb ik de foto\'s bekeken (zo\'n 4000..., nee ik ga je er niet mee lastig vallen...) en, als ze een beetje passen bij een verhaal, heb ik ze op de site gezet.
Dan realiseer je je eigenlijk pas wat je enorm veel hebt gezien, gehoord, meegemaakt, gedaan, ondergaan en ondernomen. En van het meeste kun je helemaal geen foto\'s maken natuurlijk...

Het nagenieten is begonnen. Alle ervaringen maar eens op een rij zetten. Dagboeken doorbladeren, afspraken nakomen, boeken halen over de landen waar je geweest bent, mailen, het internet raadplegen over volkeren, muziek, gewoontes...
Zat te doen dus.

Bedankt voor het lezen van de stukjes (soms waren ze best warrig...), en voor de reacties af en toe, voor de hulp bij het plaatsen van de foto\'s en voor alle hand- en spandiensten die deze reis mogelijk maakten!

Al hardlopend kwam ik langs een kunstwerk aan de singel: \'Later is nu toen\'.

Ik ben dankbaar, tevreden en blij dat ik vorig jaar deze reis niet heb uitgesteld tot \'later\'.
Het is een onvergetelijke ervaring geworden...

Hartelijke groeten,

(O)Theo

  • 28 Augustus 2006 - 19:31

    Mariska:

    Nou Theo, het was voor ons ook een beetje een wereld reis; al die stukjes op het internet. Welkom thuis.

  • 29 Augustus 2006 - 15:46

    Mieke:

    WElkom thuis Theo !!

    We zien elkaar vast een keer en dan raken we denk ik niet uitgepraat.

    Groetjes Mieke

  • 29 Augustus 2006 - 19:57

    Hely:

    en theo jij ook bedankt voor je leuke stukjes heb genoten van je reisverslag en ben toch benieuwd naar je foto;s en verhalen groetjes en welkom in een verregend Nederland.
    groetjes hely,henk en alysse

  • 15 Juni 2008 - 19:10

    Joke:

    Hoi Theo,

    Even uitproberen of het weer werkt.
    Vandaag met pa naar Hoek van Holland geweest. Gezellig. Ook nog naar de chinees!
    Alles oke in C R ?
    Tot ziens, Joke.

  • 18 Juni 2008 - 17:42

    Theo:

    Alles gaat crescendo hier. Voorlopig vermijd ik de internetzweethokken in CR en concentreer me op het zwemwater...
    Pura vida en groeten aan iedereen!

  • 26 Juni 2008 - 19:25

    Joke:

    26 juni 21.30

    Hoi Theo,

    Hier alles oke! Bij jou ook? Al regen/nevelwouden gezien?
    Schildpadden?

    Groet, Joke.

  • 29 Juni 2008 - 17:50

    Theo:

    Alles goed hier: net terug van een surfstrand. De lucht is echt blauw voor het eerst. Ga aan het zwembad het volgende land (Nic) voorbereiden en zo de finale kijken. Allemaal Spanjefans hier. Nevelwouden gezien, zwevend aan een kabel o.a: spectaculair!
    Groeten aan pa en anderen. Tot over een paar weken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2013

Kokosnootdoppenwalla' s

11 Augustus 2013

Festival in Kandy

07 Augustus 2013

Harde wind

03 Augustus 2013

Zwerven

23 Oktober 2012

Brains
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 203820

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 01 April 2016

Grandtour

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: