Zwerven - Reisverslag uit Aluthgama, Sri Lanka van otheo - WaarBenJij.nu Zwerven - Reisverslag uit Aluthgama, Sri Lanka van otheo - WaarBenJij.nu

Zwerven

Blijf op de hoogte en volg

03 Augustus 2013 | Sri Lanka, Aluthgama

Het is alweer de vijfde reisdag, de vlucht meegerekend. Langzaam begint het klimaat wat te wennen. Morgen verlaar ik Aluthgama weer om naar het noorden te gaan via Colombo. De bussen gaan erg traag hier de wegen zijn goed bezet. Zojuist de lagune over gezet om naar het strand te gaan. De zee is wild dankzij de moesson, het strand klein. Na een paar uur weer terug gegaan en gebeld naar de oude, jarige vader. Ondanks afstand en leeftijd was hij goed te verstaan.

Gisteren over de Bentotarivier gevaren. Varanen gezien en visarenden, cormorans en kingfishers en een krokodil. Uitkijken met zwemmen dus...

Zometeen even kijken welke schade de zon heeft aangebracht. Morgen naar de bewoonde wereld, naar Negombo denk ik, als de bus een beetje door rijdt.

Het ebook werkt prima trouwens. Ik heb ' Ventoux' al uit en ben nu bezig aan een dikke maar interessante pil ' Congo' . Zo zwerf ik tussen twee werelddelen...

Groeten,

Theo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Aluthgama

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2013

Kokosnootdoppenwalla' s

11 Augustus 2013

Festival in Kandy

07 Augustus 2013

Harde wind

03 Augustus 2013

Zwerven

23 Oktober 2012

Brains
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 457
Totaal aantal bezoekers 202950

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 01 April 2016

Grandtour

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: