Euromast - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van otheo - WaarBenJij.nu Euromast - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van otheo - WaarBenJij.nu

Euromast

Door: otheo

Blijf op de hoogte en volg

08 Mei 2006 | Nieuw Zeeland, Auckland

Zo, het wordt aftellen voor m'n dagen in Nieuw Zeeland.

Morgen nog een dagje om Auckland verder te verkennen, nadat ik vanmiddag hier ben aangekomen. Gelijk maar de Skytoren opgegaan om me een beetje te orienteren. Mooi uitzicht op de haven en de brug en omringende eilanden. Boven hing een infokaartje waarop de Euromast ook stond: op plaats twintig in de toren-top-40. Deze was nr 6 of 7...

Daarna met de boot naar de overkant gegaan, naar Davenport. Daar kon je vanaf een vulkaantop mooi naar de skyline kijken van Auckland. Auckland is weer even wennen, als echt grote stad, na zes weken in een vrij rustige omgeving te zijn geweest.

Na Rotorua ben ik naar het noorden gegaan, naar de Coromandel. Een heuvelachtige omgeving met veel baaien, steile rotsen en een strand met heet zand: als het eb wordt kun je een kuil graven en dan is het grondwater gewoon heet, je kan er een paar minuten in zitten maar dan wordt het te heet. Rare tegenstelling met de buitentemperatuur, die toch behoorlijk fris wordt nu.

Morgen de auto leegruimen en kijken of ik alles weer in een rugzak kan krijgen. Dat zal nog een heel geprop worden waarschijnlijk...

Myanmar in december ga ik waarschijnlijk niet redden helaas, Sam en Joeke. Het zal jullie vast bevallen - alleen uitkijken voor sommige bootreizen...

Mooi weer in Nederland? Wordt tijd dus om terug te gaan... Nog een klein omweggetje en dan... Het reisverslag wordt wel een knap lange avond denk ik...

Tot dan!

Groeten,

Theo

  • 08 Mei 2006 - 10:44

    Mieke:

    Hoi Theo, het is hier inderdaad een beetje mooi weer geworden, vandaag waait het wel hard. ik zit lekker van mijn vakantie te genieten. want de latste weken zal het wel weer erg druk worden op school. Groetjes en nog een hele fijne tijd!

  • 08 Mei 2006 - 15:15

    Zwager M:

    Hi Theo,

    Eierlucht,gasmaskers,kruidenthee, ik dacht,"de Rijnmond" je zal toch nog niet thuis zijn. Gelukkig heb je nog een paar flinke maanden in het vooruitzicht.Tahiti dat is toch anders dan het noordereiland.Zo met dit mooie weer heb ik soms ook wel eens zin in buitenland,vreemd want je weet dat ik helemaal geen
    tourist ben.Tahiti lijkt me wel wat.Zou jij Theo voor mij daar eens opzoek kunnen gaan(
    op zolders) voor een klein Gauguinetje, een die in je rugzak past.

    Uit je berichten verneem ik dat je je nog best vermaakt.Ga zo door. Hier in Nederland is alles nog het zelfde, saai, vervelend, veel werken, druk druk, druk, niemand heeft tijd, bah.Ondanks roem en circuleren visite kaartje.Als het verandert geef ik wel een seintje.

    Blijf wel schrijven Theo dat brengt nog wat verlichting.Goede reis
    en ik lees graag hoe het op Tahiti is.

    Tot mails

    M







  • 08 Mei 2006 - 23:28

    Theo:

    Hmmmmmmmm. Lees m'n vluchtgegevens vanochtend door: vlucht dag vervroegd... #$%&*???!!! Zal toch niet waar wezen? F... en nog eens F... Zit nu uit te hijgen op het vliegveld. Kom daar een dag vroeger aan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2013

Kokosnootdoppenwalla' s

11 Augustus 2013

Festival in Kandy

07 Augustus 2013

Harde wind

03 Augustus 2013

Zwerven

23 Oktober 2012

Brains
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 203354

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 01 April 2016

Grandtour

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: