0 reacties - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van otheo - WaarBenJij.nu 0 reacties - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van otheo - WaarBenJij.nu

0 reacties

Door: otheo

12 April 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

o reacties, O REACTIES? NUL??...............................................................................................................................zero, nothing, nada.........................

• 12 April 2006 - 08:33

Reactie 1
    Al weka's, kukupa's, kaka's, tui's of kiwi's gehoord of gezien?

• 12 April 2006 - 08:35

Reactie 2.
    De mailinglist werkt niet goed! Moet opgeschud worden!

• 12 April 2006 - 15:35

Saskia:

Je reist ook steeds verder weg....dan duurt het langer voor de postduif bij ons is :-)
    Alles ok?

• 12 April 2006 - 19:06

Riette En Egbert:

dat zeiden wij 6 weken geleden al dat er iets niet pluis is met de mailinglist, we hebben ons opnieuw aangemeld met een ander e-mail adres. als we ons aanmelden met de "oude" krijgen we door: dat we al aangemeld zijn. dat zal wel maar het werkt niet (goed) meer. dat zal dus bij veel andre mensen ook zo zijn .

reactie: ha die Theo - we lezen al je berichten met veel interesse, maar dat kan jij niet weten als we niet reageren.

• 16 April 2006 - 15:17

Mariska:

Vrolijke paasdagen toegewenst. Vieren ze dat eigenlijk wel aan jouw kant van de wereld????

• 17 April 2006 - 12:00

Joke:

Bij jou bijna middernacht: bijna 18-04-06. Zit je in Dunedin ook klaar met een borrel in de hand? Ik wel hier, met een kopje thee!
    Nog 2 minuten: Hiep, hiep, hoera! 51 alweer!
    Van harte en een knuffel!

• 18 April 2006 - 08:19

Tom:

Van Harte, Theo! En een nieuwe, werkende mailinglist zou een mooi verjaarscadeau zijn. Van een 'traditionele' viering zal wel niks terecht komen, dus neem er een op je eigen gezondheid.

• 18 April 2006 - 13:37

Henk Bol:

Theo, weer met veel interesse je laatste reisverslagen gelezen.
    Ook van onze kant van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Groetjes, Henk & Hely

• 18 April 2006 - 18:53

Monique:

Van Harte Theo!
    Ik ben al een tijdje verwijderd uit je mailinglist, maar ben je niet vergeten!Geen reactie is ook een reactie zullen we maar zeggen...We nemen er nog een op jouw gezondheid!
    ***********!!!
    Monique

• 18 April 2006 - 18:55

Monique:

Sorry, Telfoutje.
    De eerst komende tien jaar wordt er van mijn kant niet meer gekust...

• 18 April 2006 - 20:21

Yvonne:

Hoi Theo,
    Van harte gefeliciteerd!!!!Heb wel steeds gehoord waar je uithing, maar net pas echt je website ontdekt en inmiddels uitgebreid bekeken.Leuk!! Veel plezier verder in Nw Zeeland. groetjes, yvonne

• 19 April 2006 - 14:48

Drj66:

Van harte gefeliciteerd uit Rotterdam-Noord!

• 19 April 2006 - 17:00

Hely:

hallo theo

ook van mij nog van harte met je verjaardag zijn het echt niet vergeten lees nog steeds al je berichten met zeer veel interesse fijne verjaardag en veel plezier in Nieuw Zeeland
    groetjes Hely

• 19 April 2006 - 21:01

Theo:

Bedankt! Mailinglist wordt aan gewerkt. Doei!

• 20 April 2006 - 09:29

Jan M:

Theo van harte gefeliciteerd met je verjaardag uit Rhoon.
    Ik lees je reisverhalen met veel plezier.
    Nw Zeeland is helaas iets te ver om langs te komen.
    Zuid-Amerika !!??.