Rustig aan! - Reisverslag uit Goa, India van otheo - WaarBenJij.nu Rustig aan! - Reisverslag uit Goa, India van otheo - WaarBenJij.nu

Rustig aan!

Door: otheo

Blijf op de hoogte en volg

03 Oktober 2005 | India, Goa

Hallo allemaal,

Lekker rustig aan gedaan de laatste twee dagen. Vandaag voor het eerst even onder de parasol gezeten op het strand. Ook zonder directe zon gaat 't snel met verkleuren. Mijn knieen zijn nu medium/well done...

Mooie sfeer hier in Colva. Het echte seizoen moet nog beginnen en elke dag zie je wat meer activiteiten op gang komen. Banboehutjes worden opgebouwd met wat ligstoelen er voor; een koelbox en achter het hutje wat vuren om te koken. De vissoep is een echte topper en ook de 'moonfish', een mooi plat exemplaar dat over de randen van je bord komt. Bokking van de krant heb ik nog niet kunnen ontdekken

De meeste toeristen die er zijn komen uit India, maar dat zal over een paar weken wel veranderen want dan komen de charters uit(vnl.) Engeland er aan. Op zondag stonden er veel Indiers de hele dag pootje te baden, pelpinda's te eten en uit de kokosnoot te drinken. Ze zijn erg vriendelijk en rustig. Het was gisteren trouwens 'dry sunday': heel India was drooggelegd i.v.m. een feestdag voor Ghandi. Je zag verdacht veel glazen met een camouflagepapiertje er omheen...(het mijne ook, niet verder vertellen)

Er zijn nog weinig massages op het strand, ik denk dat ik morgenvroeg maar een stukje ga hardlopen. Het strand loopt onafgebroken 30 km door, ruimte genoeg dus.

Over rust gesproken: de ontwikkelingen op Bali zijn niet echt hoopgevend. Ik probeer het maar een beetje in de gaten te houden, anders maar naar elders.

Veel zonnegroeten (wat zijn dat eigenlijk?),

Theo


PS: een weekend van vier dagen vind ik schaamteloos lang, moest verboden worden, net als lange vakanties!

  • 03 Oktober 2005 - 19:43

    Joke:

    Hallo Theo,
    Is je onderkomen echt op het strand, hoe moet ik me dat voorstellen? De zonnegroet is een serie rek- en strekoefeningen met een bepaalde ademhaling: liefst bij zonsopgang (buiten) om de Suraya te begroeten. Onze zon was trouwens vandaag even deels bedekt door de maan.
    Kun je behalve pootje baden en zwemmen ook snorkelen? Dit bericht begint wel heel erg op vakantie te lijken. Warmte, lekker eten en drinken, rust en tijd om te schrijven. Een positief voorbeeld voor de toekomstige levensloopregeling/sabbatical. Welterusten, maangroet.

  • 04 Oktober 2005 - 12:59

    Jan Van Veen:

    Hai Theo,
    Ik kreeg van Joke de naam van de website door. Leuk je belevenissen te lezen. Een beetje (erg) jaloers ben ik wel. Maar we hebben hier ook al een paar dagen zon hoor. Met die foto's van je schiet het toch niet zo op. Kan me niet voorstellen dat ze bij jou zulke mooie molens hebben. Of is het zo'n raar gezicht die "well-done" knieeen, dat je er geen foto's van kunt maken? Ik laat het dit keer erbij. Ik zal je reis op de voetsite volgen. Veel reisplezier!!

  • 05 Oktober 2005 - 11:13

    Pa:

    Theo het is fijn om je berichten te lezen! Geniet er maar van. Ik maak het goed en probeer er ook wat van te maken. Veel reisplezier en later een mooi reisverslag.
    Je vader.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Goa

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2013

Kokosnootdoppenwalla' s

11 Augustus 2013

Festival in Kandy

07 Augustus 2013

Harde wind

03 Augustus 2013

Zwerven

23 Oktober 2012

Brains
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 203197

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 01 April 2016

Grandtour

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: