groet - Reisverslag uit Papeete, Frans Polynesië van otheo - WaarBenJij.nu groet - Reisverslag uit Papeete, Frans Polynesië van otheo - WaarBenJij.nu

groet

Door: otheo

Blijf op de hoogte en volg

08 Mei 2006 | Frans Polynesië, Papeete

Dit wordt kort en krachtig.
Alle toetsen zitten op andere plaatsen en verder snap ik er ook niks meer van:
de datum van de vlucht is vervroegd...
vanochtend na een lekkere douche keek ik even op de data en toen......... vrbijstering, ongeloof, paniek, rood hoofd, meer paniek nog roder hoofd
snel bellen: ging niet: pieptoon
snel inpakken: ging niet: auto ver weg
heen en weer gerend en toch alles ingepakt
de telefoontoets bleek vast te zitten, werkte weer
nummer quantas veranderd enz enz
even normaal typen: ditwou er heel nor,aaluit,oetenwien slqser niet geronneld zqs qqn dit toezsenbord
Juist van die dingen dus
automensen opgebeld: waar zitten jullie vraagteken
onvindbaar
toch nog tijdig op het vliegveld met zweet tappelings van de rug
en dan nu na een vlucht van 5 uur zit ik op Tahiti
geen bus reed er meer, eigenlijk een truck maar gelukkig een passant nam ons mee voor niet teveel
het is nu 8 mei geworden ipv &à 10
rechts rijden na 7 maanden
kakkerlakken

groet
theo

  • 10 Mei 2006 - 14:49

    Mariska:

    Wel een beetje een vaag bericht hoor. Kakkerlakken??

  • 11 Mei 2006 - 20:40

    Tom:

    'k Heb medelijden met je. Ben je op wereldreis, moet je nog in de gaten houden wat er op je vliegticket staat! Schande. Daar heb je toch helemaal geen tijd voor? Ik zou een klacht indienen of ze voor de rechter slepen.
    Maar hoe is 't verder met je? Relaxt, of ben je aan vakantie toe?

  • 14 Mei 2006 - 04:09

    Theo:

    Vaag bericht, klopt. Het bericht daarna was minder vaag maar krijg ik niet geplaatst. Op mijn ticket stond de verkeerde datum en dan wordt het inderdaad errug vahaag. Groet vanaf Moorea.
    Ben inderdaad aan vakantie toe...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frans Polynesië, Papeete

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2013

Kokosnootdoppenwalla' s

11 Augustus 2013

Festival in Kandy

07 Augustus 2013

Harde wind

03 Augustus 2013

Zwerven

23 Oktober 2012

Brains
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 202827

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 01 April 2016

Grandtour

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: