Enfield? - Reisverslag uit New Delhi, India van otheo - WaarBenJij.nu Enfield? - Reisverslag uit New Delhi, India van otheo - WaarBenJij.nu

Enfield?

Door: otheo

Blijf op de hoogte en volg

15 Oktober 2005 | India, New Delhi

Hallo,

Zit nu inderdaad wat zuidelijker in Kerala. Na een een boottocht van een uur of acht, twee bussen en een rickshaw ben ik in Varkala aan gekomen, midden in de nacht. Kamer genomen op een klif; onder je hoor je het gebulder van de zee. Vandaag verkast naar een andere plek: wat levendiger, muzikaler en qua eten aantrekkelijker: HEERLIJKE vis dus.

Vanmiddag een zwempoging ondernomen maar de golven zijn nogal onberekenbaar, zo komen ze tot je enkels en het volgende moment blazen ze je omver. Relaxt oord hier met prachtige vergezichten, yoga en ayurvedische(?) massages. Ik vrees toch dat ik het een ander ga uitproberen. Serieus!

Verder verhuren ze hier echte ENFIELD motoren. Als ik er een geregeld heb ga ik op zoek naar ijsjes, naar Magnums dus en dan gaan er foto's genomen worden en dan ga ik genieten van de gewonnen weddenschap.....

Ben nu in het gezelschap van Engelsen en Nieuw Zeelanders en krijg af en toe pijn in mijn kop van de pogingen het Engels te volgen en te spreken, but I hope I will cope with it. So far so good.

CU soon (in some months)

Theo

  • 16 Oktober 2005 - 18:09

    Monique:

    Wat is dat toch met die Enfield motoren?
    En massages ok,maar ayurvedische massages?
    Wij hebben hier gisteren genoten van enkele sliptongen(volgens kenners met een p en niet met een b...??)welke vis heb jij genuttigd?
    Het weer is trouwens ongekend!Vrij hoge temperaturen (zo'n 18 graden)en strakblauwe luchten!Niet verkeerd als je herfstvakantie hebt!

    CU

  • 17 Oktober 2005 - 05:33

    Theo:

    Enfield is een engelse motor die je niet meer ziet in Europa. Doet een beetje denken aan de film 'motorcycle diaries' (met Che): leuk om op gereden te hebben dus. Lekker weer bij jullie: mooi zo. De vis kan van alles zijn, zo juist liep er een vrouw langs met een mand op het hoofd met van die joekels er in. Dan heb je gelijk al lekkere trek!
    Doei!

  • 18 Oktober 2005 - 06:35

    Joke:

    Je hebt al heel wat middelen van (openbaar) vervoer gehad, van de bijzondere houd je ons wel op de hoogte...Op de tv gezien dat er in Kerala een buslijn is opgestart: Spice bus, wie weet kom je er nog in te zitten. Van die Nieuw Zeelanders krijg je vast goede tips of adressen voor over een paar maanden. Groet van Joke.

  • 18 Oktober 2005 - 07:54

    Hely:

    hallo theo
    Als ik jou was zou ik zo'n massages toch uitproberen beetje ontspanning !!
    Een beetje Engels erbij leren kan nooit kwaad en heb je nog ijsjes gevonden volg je reisverslag met veel genoegen hebben hier nog steeds strak blauwe luchten de tempertuur die zakt nu alleen das jammer.

    groetje hely

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2013

Kokosnootdoppenwalla' s

11 Augustus 2013

Festival in Kandy

07 Augustus 2013

Harde wind

03 Augustus 2013

Zwerven

23 Oktober 2012

Brains
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 202917

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 01 April 2016

Grandtour

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: