Nooit meer op reis... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van otheo - WaarBenJij.nu Nooit meer op reis... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van otheo - WaarBenJij.nu

Nooit meer op reis...

Door: otheo

Blijf op de hoogte en volg

20 Juli 2008 | Nederland, Rotterdam

Goh, fijn land is dat toch, dat Nederland. Net een lekker stukje gefietst in de frisse avondbries. Mooie vergezichten over de Rotte, prachtige wolkenluchten... Weet je wat? Ik ga nooit meer op reis... deze week.

Dacht ik vanmiddag de jetlag aardig voor de gek te hebben gehouden, val ik in slaap achter m'n eerste krantenartikeltje. Na tweeënhalf uur kwam ik weer bij met een droge strot.

Verder alles goed. Schoenen, toilettas en rugzak zijn net weer heerlijk geurend uit de wasautomaat gekomen. Alle modder van de barre fietstocht op de Bocas is weggespoeld. Eigenlijk kan ik dus zo weer weg...

De terugreis vanuit Managua ging als een speer, alleen die veiligheidsmaatregelen worden steeds absurder. In Managua beschikken ze nu over een prima zonnebrand (factor 15) en een lekkere deodorant (Axe). Whisky inslaan werd me afgeraden omdat de douane in Houston dat lekker schijnt te vinden. Toen maar wat chocolade gekocht...

Vingerafdrukken en foto's daar zijn ze in Houston ook gek op, terwijl ik dat hele Kwalitatief Uitermate Teleurstellende USA niet in hoef; ik wil alleen maar overtappen, OVERSTAPPEN...

En dan nu: lekker even bijkomen en alle indrukken verwerken. Op het gemak herkauwen dus... Bedankt alvast voor de doorgemailde foto's; zodra ik weer helemaal bij de tijd ben laat ik per mail wat van me horen...

Vrijdagnamiddag hoorde ik op de Zalmplaat een brulaap. O ja, een brulaap dacht ik...
Het was een grasmaaier die net grommend werd aangeduwd...

Wel geland dus, maar nog niet helemaal aangekomen...Centraal Amerika zit nog in m'n systeem en dat moest nog maar even zo blijven.

Van Costa Rica en Panama zet ik hieronder wat foto's, van Nicaragua staan ze onder de eerdere stukjes.

CU!

Theo

































Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2013

Kokosnootdoppenwalla' s

11 Augustus 2013

Festival in Kandy

07 Augustus 2013

Harde wind

03 Augustus 2013

Zwerven

23 Oktober 2012

Brains
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 203008

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 01 April 2016

Grandtour

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: