Magnolia - Reisverslag uit , van otheo - WaarBenJij.nu Magnolia - Reisverslag uit , van otheo - WaarBenJij.nu

Magnolia

Door: otheo

Blijf op de hoogte en volg

28 Mei 2006 | ,

Gisteren dus naar Santiago gevlogen. Mooie vlucht met heel veel beenruimte, een prachtig afscheidsuitzicht op Paaseiland en een te gekke film. Een aanrader, Magnolia. Ik snap er niet al te veel van, de vlucht was nogal gehorig en de dvd hikte er op los, maar toch BRILJANT. Tom Cruise blijkt zelfs te kunnen acteren. Zien die handel, allemaal!!

Na de film waren we er zo´n beetje. Rugzak opgewacht en wegwezen. Had alleen geen idee waarheen... Bus gepakt naar de stad en met mijn beste Spaans gevraagd oftie naar het centrum ging. Nou volgens mij best wel... Na nog een taxirit kwam ik in Res Londres in het centrum. Statig gebouw met goeie kamers voor een redelijke prijs, dus dat was snel geregeld. Binnen het uur zat ik van het vliegveld aan een lekker maal, en het onderdak was geregeld. Goed gevoel dus, en dat zonder planning, gids, voorinformatie of kennis van de taal en Santiago is ook een vrij grote stad...

Vandaag wat in het centrum gekeken, het bleek nationale monumentendag, dus veel mensen gingen naar de musea enz en er waren veel activiteiten. Morgen, als de winkels weer open zijn, koop ik eerst een goeie gids en dan ga ik wat plannen maken voor de komende weken. Het land is zo´n 4 a 5000 km lang en de winter is vooral in het zuiden al aardig begonnen...

Hier staan de straalkachels klaar en vaak aan, en dat is vooral ´s morgens en ´s avonds niet overbodig. De mensen zijn vriendelijker dan ik had verwacht van stedelingen dus mijn eerste ervaringen zijn prima. Wel veel smog boven de stad trouwens. Pas na een paar uur kon je zien dat de stad wordt omringd door besneeuwde bergen. Ik denk dat ik de helderheid van de vorige landen nog gewend ben...

Tom, ook gefeliciteerd natuurlijk! De foto´s vallen mij ook erg mee, ´t is voor het eerst dat ik ze wat groter zie, en het is alweer een tijdje geleden. Doublefun dus!

Groeten, Ciao

Theo

HEEEEEEEEE, ´een glaasje fris´ bevat foto´s van een andere planeet, of in ieder geval van een ander land..... Hoekendatdan...

  • 29 Mei 2006 - 07:53

    Tom:

    Viva Hotmail! 't Werkt: greeg zowaar een melding van een nieuw Otheo-bericht. En nu dus als eerste een reactie. Lijkt me lastig kiezen in zo'n sliert van een land welke kant op te gaan. Naar 't zuiden, is mijn eerste aanvechting. Ben benieuwd wat je kiest en waarom.

  • 29 Mei 2006 - 21:05

    Zwager M:

    Donde esta Theodorus,

    Santiago dus.Hallo T je bent al knap de wereld rond.Geen tegenvoeter meer maar je begint alweer een beetje rechtop te lopen. Lekker spaans eten, dat is toch voor jou een vertrouwde hoek die spaans sprekende omgeving daar? Jij ook nog gefeliciteerd.De vrije dagen waren nogal regenachtig Maar die hebben wij in zeeland op- geleukt met uitstapjes naar de mooie stad Brugge
    en niet te vergeten Hulst.
    Hoop dat Santiago ook een leuk stadje is met veel leuke bezienswaardigheden.
    Binnenkort futbol dat moet toch geinig zijn in een plaatselijk cafe. Groeten en geniet.
    M

  • 30 Mei 2006 - 07:17

    Hely:

    hallo theo

    je berichten worden wel weer steeds positiever na je dip in Azie en de pinpas debacle ben benieuwd wat je besluit welke richting je op gaat.Mooie foto's trouwens en nog de groeten van Yvon die vertrekt vandaag naar Spitsbergen.
    groetjes h.h. en A

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2013

Kokosnootdoppenwalla' s

11 Augustus 2013

Festival in Kandy

07 Augustus 2013

Harde wind

03 Augustus 2013

Zwerven

23 Oktober 2012

Brains
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 203399

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 01 April 2016

Grandtour

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: