Maybe tomorrow - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van otheo - WaarBenJij.nu Maybe tomorrow - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van otheo - WaarBenJij.nu

Maybe tomorrow

Door: otheo

Blijf op de hoogte en volg

08 Januari 2006 | Indonesië, Batavia

Uit het geheim dagboek (beetje gecensureerd vanwege al te jonge lezertjes...)

Zwemoefeningen gedaan ('rugcrawl' voor het eerst, maar m'n schouder protesteert nogal), en om elf uur vertrokken naar het plaatselijke vliegveld. Daar blijkt dat de vlucht naar Flores niet doorgaat, misschien morgenochtend om 6 of 8 uur, maar misschien ook niet...

Telefonisch zijn ze niet bereikbaar tot dusver.Wat nu? In ieder geval blijven bellen vanavond - ik heb inmiddels via een straatkantoortje een ander nummer gekregen (Merpati: noooooit mee vliegen dus...) - en er maar van uitgaan dat ik rond vijf uur op het vliegveld moet zijn, met natuurlijk een dikke kans dat er helemaal niet gevlogen wordt.

Wat dan? Geld terug? Stennis maken? Het laatste lijkt me wel een goeie...

Verder (een ongeluk komt zelden alleen) voel ik verhoging opkomen, ook 's nachts, en de evenwichtsorganen lijken een beetje in het luchtledige te tasten. M'n schouders zitten vast - kan ook van het zwemmen komen - en, hoe heet dat 'een algeheel gevoel van lusteloosheid'. Begin ook gebogen te lopen.

Vanaf Singapore zit de klad er een beetje in. Ik ben ruim 100 dagen weg nu, zou de koek op zijn? De laatste weken is het een beetje 'Bob den Uyl: Gods wegen zijn duister en zelden aangenaam', zo lijkt het; hoog tijd voor wat meevallers, leuke ontmoetingen en onverwachte gebeurtenissen. Hoewel, een vlucht die gewoon van het schema wordt geschrapt, is best onverwacht.

Tot zover het dagboek: ik word er niet echt vrolijk van...

Laatste nieuws: heb verbinding gekregen met het vliegveld, morgenochtend vertrek om 6 uur; het vliegtuig is volgeboekt... Onduidelijk is of ik op die lijst sta of niet. Ik zit nu echt met een rooie kop achter de computer, niet van kwaadheid, maar de koorts wordt hoger.

Hoe dan ook: het wordt morgen een spannend dagje! O ja, de censor heeft ingegrepen bij wat leuke varianten op de plaats waar ik nu ben. Ze zijn best leuk, zal ik ze toch...?

Nee, nee! Word nou toch eens volwassen!!

Koortsige, maar volwassen groeten van

Theo

P.S.
Over prijzen mag niet meer gecorrespondeerd worden.
Wie weer aan het werk gaat: reizen is (soms) veel erger!
De foto's komen er aan, sterker nog: ze zijn al in Holland; alleen werkt de site tegen.

  • 08 Januari 2006 - 13:17

    Saskia:

    Joh Theo...je verhalen worden nu inderdaad een beetje somber! :-(
    Alweer ruim 100 dagen onderweg?? De tijd gaat snel...
    Beterschap dan maar en kop op!

  • 09 Januari 2006 - 12:49

    Cisca:

    Hoi Theo, een beetje laat maar ja beter te laat dan helemaal niks van me horen.
    De beste wensen en vooral een gezond 2006. Geniet maar lekker maar ja zo aan de verhalen te zien lukt dat best wel.
    De groetjes van Cisca

  • 10 Januari 2006 - 18:00

    Marlot:

    Nog een goed en gezond 2006, Theo.Je klinkt of je dat even nodig hebt! Morgen een studiedag over weet-ik-veel.lekker begin van het jaar.En dan ook nog al dat gezoen ter ere van het nieuwe jaar, brr.Maar mijn kerstboom staat er nog,om de schijn van de vakantie op te houden! Dus als die andere correspondent uit Rhoon over de A\'waardsedijk rijdt dan weet ze meteen waar ik woon!Hou vol Theo in al die tropische paradijzen,voor je het weet zijn er weer 100 dagen om! Marlot

  • 15 Januari 2006 - 18:08

    Hely:

    Hallo theo

    Het zit je aardig tegen kom op even je geblesseerde schouders er tegen als rechtgeaarde Hollander ga je gewoon door foto's heb ik nog niet gezien ben benieuwd je kaartje is gearriveerd en jij ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar wij blijven je berichten met veel interesse volgen groetjes van Henk Hely en Alysse

  • 16 Januari 2006 - 05:41

    Klauskaerger@web.de:

    Hi Theo ,
    Remember me from aurangabad - Mumbai ? As I can see , but mostly not understand , you are in Indonesia now . So have a good time further on. Im , after Goa and Thailand in Kerala now trecking in the mountains . Greetings Klaus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2013

Kokosnootdoppenwalla' s

11 Augustus 2013

Festival in Kandy

07 Augustus 2013

Harde wind

03 Augustus 2013

Zwerven

23 Oktober 2012

Brains
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 203529

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 01 April 2016

Grandtour

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: