Let 's Goa - Reisverslag uit Goa, India van otheo - WaarBenJij.nu Let 's Goa - Reisverslag uit Goa, India van otheo - WaarBenJij.nu

Let 's Goa

Door: otheo

Blijf op de hoogte en volg

30 September 2005 | India, Goa

Dag allemaal,

Computer doet vreemd, komt rook uit, neuriet en rochelt en zit me dwars. Dus excuus als het niet of moeilijk te volgen is.

Zit nu in Zuid Goa, voormalig hippiegebied. De trein deed er dertien uur over en slapen was er niet bij maar dat gold ook voor de kakkerlakken. Op een motor naar de kust gebracht en daar zelf een motor gehuurd en een kamer genomen. Morgen lekker toeren dus! Men schijnt hier links te rijden maar daar is weinig van te merken. De grootste bepaalt waar-ie rijdt. Dat houdt je wel lekker wakker natuurlijk, is behoorlijk spannend.

Foto's plaatsen gaat nog even niet, daar is de computer niet echt geschikt voor: even wachten dus.

Ja Joke, Rotterdam - Leeuwarden is goed te vergelijken met de Indiase treinroute, hier rijden ze alleen op tijd.

En leuke mensen ontmoeten is geen probleem hier, alleen het aantal idioten en zwevers is ook vrij groot.

Ik stop nu snel want het glas van de de computer begint te smelten. Snel een visje scoren en nog iets (het begint met een b...)

Voor iedereen een zoen op de rechterwang en een hartelijke groet!

Goatheo

  • 30 September 2005 - 18:50

    Monique:

    Ave Goatheo!

    Ik heb een paar dagen geen verbinding kunnen krijgen met het internet.(Daar blijk jij geen last van te hebben...)Heb dus net je verhalen als een versneld feuilleton kunnen lezen.Dit is wel een heel bijzondere manier
    van meeliften!Ik kijk nu al uit naar de volgende äflevering!
    Enne...wat is toch dat zoenen van links en dan weer naar rechts?

    Gegroet,Monique

  • 30 September 2005 - 20:41

    Dhr J66:

    Je weblog leeft!
    Geinig.
    Ik vraag me af of je dit schrijftempo vol blijft houden. Van mij mag het.

    Is het de langverwachte Enfield die je hebt gehuurd?

    Het goa't je goed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Goa

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2013

Kokosnootdoppenwalla' s

11 Augustus 2013

Festival in Kandy

07 Augustus 2013

Harde wind

03 Augustus 2013

Zwerven

23 Oktober 2012

Brains
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 203358

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 01 April 2016

Grandtour

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: