Let 's Goa - Reisverslag uit Goa, India van otheo - WaarBenJij.nu Let 's Goa - Reisverslag uit Goa, India van otheo - WaarBenJij.nu

Let 's Goa

Door: otheo

30 September 2005 | India, Goa

Dag allemaal,

Computer doet vreemd, komt rook uit, neuriet en rochelt en zit me dwars. Dus excuus als het niet of moeilijk te volgen is.

Zit nu in Zuid Goa, voormalig hippiegebied. De trein deed er dertien uur over en slapen was er niet bij maar dat gold ook voor de kakkerlakken. Op een motor naar de kust gebracht en daar zelf een motor gehuurd en een kamer genomen. Morgen lekker toeren dus! Men schijnt hier links te rijden maar daar is weinig van te merken. De grootste bepaalt waar-ie rijdt. Dat houdt je wel lekker wakker natuurlijk, is behoorlijk spannend.

Foto's plaatsen gaat nog even niet, daar is de computer niet echt geschikt voor: even wachten dus.

Ja Joke, Rotterdam - Leeuwarden is goed te vergelijken met de Indiase treinroute, hier rijden ze alleen op tijd.

En leuke mensen ontmoeten is geen probleem hier, alleen het aantal idioten en zwevers is ook vrij groot.

Ik stop nu snel want het glas van de de computer begint te smelten. Snel een visje scoren en nog iets (het begint met een b...)

Voor iedereen een zoen op de rechterwang en een hartelijke groet!

Goatheo

• 30 September 2005 - 18:50

Monique:

Ave Goatheo!

Ik heb een paar dagen geen verbinding kunnen krijgen met het internet.(Daar blijk jij geen last van te hebben...)Heb dus net je verhalen als een versneld feuilleton kunnen lezen.Dit is wel een heel bijzondere manier
    van meeliften!Ik kijk nu al uit naar de volgende äflevering!
    Enne...wat is toch dat zoenen van links en dan weer naar rechts?

Gegroet,Monique

• 30 September 2005 - 20:41

Dhr J66:

Je weblog leeft!
    Geinig.
    Ik vraag me af of je dit schrijftempo vol blijft houden. Van mij mag het.

Is het de langverwachte Enfield die je hebt gehuurd?

Het goa't je goed.