Krabben - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van otheo - WaarBenJij.nu Krabben - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van otheo - WaarBenJij.nu

Krabben

Door: otheo

Blijf op de hoogte en volg

11 Juni 2006 | Chili, Santiago de Chile

Dag allemaal,

Na een doorwaakt nachtje in de bus zit ik weer op 'bekend' terrein: Santiago.
Dit keer had ik een wat luxere bus genomen met 'ejecutivo' stoelen. Veel ruimte inderdaad en een watertje en een ontbijt, maar toch, echt slapen lukt nauwelijks.

Ben naar het op een na grootste eiland van Zuid-Amerika geweest: Chiloe. Ik weet nu waarom hetlaagseizoen is daar... Het regende 3 uur niet... In die uren was het genieten!

Ik reed onverhard langs de kust, af en toe liep de weg over het rotsige gedeelte van het strand. Flamingo's en zwanen met zwarte nekken zwommen daar in groten getale rond, mensen waren op zoek naar zeewier en oesters en het zonnetje ging prachtig onder. Veel foto's gemaakt van de scheef weggezakte bootjes, vol met regenwater en van de houten kerkjes op de achtergrond.

Ja en voor de rest dus prachtige regen, lelijke regen, harde regen, motregen, verzin het maar... Ik was erg blij met de waterdichte huurauto. Tenminste hij was waterdicht toen ik 'm kreeg. Na afloop zag hij er iets anders uit.

Kwam zo. Ik had de auto alvast voor de deur van de verhuurder geparkeerd, lekker makkelijk voor de volgende ochtend. Toen ik 's ochtends kwam om 'm in te leveren beduidde de dame me om even mee te komen naar buiten. De auto stond wat schuiner in zijn vak en achter zaten er een flinke deuk en krassen en de bumper was wat misvormd...

Hmmmmmmm, dacht hij, dit gaat fout. Nee hoor. 's Nachts had de overbuurman er tegenaan gezeten en dit had hij gelukkig laten weten 's morgens. Anders was ik natuurlijk flink de ... geweest (pineut). Bewijs maar eens dat jij dat niet hebt gedaan... Mazzel dus!

Morgen vliegen! Naar Buenos Aires! Leuk! Net voor het opstijgen - de wedstrijd begint hier 9 uur 's morgens - hoop ik Nederland te zien winnen. Ook leuk! In Argentinie hoop ik wel wat noordelijker te gaan maar Peru ga ik waarschijnlijk niet halen Ronald...

Rio was nog 28 graden zag ik net op het weerbericht. Gisteren stond ik met de achterkant van m'n zakkammetje ruiten te krabben... Brazilie is misschien ook wel leuk..., of Nederland bij een hittegolf...

Voorlopig ga ik zo naar mijn koude hotelkamer, dik onder de dekens, een boekje lezen. Het speelt in de Sahara.

Wormpjes heb ik nog niet gezien onderin flessen, dus echt verdwaald ben ik nog niet...

Oranje groeten van Theo!

PS
Leuke start van het wereldkampioenschap. Mooie goals, stijf in de kruising, zo hoort dat!

  • 11 Juni 2006 - 20:11

    Zwager M:

    Hallo Teo,

    De dooi zet nu goed door hier in Holland, krabben is er niet meer bij.
    Het is hier nu warm weer en tel bij die graden nog eens de hitte die uit de oranje huizen slaat. Nederland- Argentinie is woensdag 21 juni. Lijkt mij dan erg leuk in zo'n Farolito, maar die heb je geloof ik alleen in mexico. Voor wie zou Maxima zijn?
    En voor wie was G.B.J. Hilterman met zo'n voetbaltoestand.

    De steden komen nu wel vlot voorbij Teo nog even en je loopt net als wij gewone mensen weer rechtop.Zijn er nog speciale dingen die je wil zien of zie je wel wat er op je weg komt,lijkt mij na zoveel reizen ook leuk. Ik hoor en zie het graag. Het lijkt mij toch een heel andere spaanse sfeer dan Marbella.

    Oke T pas op voor rond vliegende motors op de Avenida 9 de Julio.
    Goede reis en tot mails.

    M









  • 11 Juni 2006 - 21:51

    Theo:

    Zonet geland in BA. Groot hoor vergeleken met P'gaal of Rhoon...
    1 0!!!!! Groeten!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Santiago de Chile

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2013

Kokosnootdoppenwalla' s

11 Augustus 2013

Festival in Kandy

07 Augustus 2013

Harde wind

03 Augustus 2013

Zwerven

23 Oktober 2012

Brains
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 202875

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 01 April 2016

Grandtour

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: