Braaf - Reisverslag uit San Agustín, Colombia van otheo - WaarBenJij.nu Braaf - Reisverslag uit San Agustín, Colombia van otheo - WaarBenJij.nu

Braaf

Door: Otheo

14 Maart 2017 | Colombia, San Agustín

Op de valreep, net voor de bus komt die me terugbrengt naar Popayan. Ben een paar dagen helemaal zonder bereik geweest. Vrij uniek. Het regende ook nog flink in de bergen dus dan ben je helemaal afgesloten van alles en iedereen.

Gisteren zeven uur in Tierradentro gewacht op vervoer. De weg lag vol met keien en rotsen en modder waardoor alles onbereikbaar was geworden. In de namiddag kwam er toch wat beweging zodat ik 's avonds in San Agustin aankwam. Net de valleien in geweest, op zoek naar oude beelden van lang vergane beschavingen. Prachtig!

Nu dus weer over onverharde wegen naar Popayan. 'Wel tijdens het licht reizen', zei het meisje in het hotel. En dat ga ik nu dus braaf doen.

• 14 Maart 2017 - 22:55

Joke:

Goede reis naar Terradiento en prettige vluchten komende dagen, Joke.

• 15 Maart 2017 - 04:57

Bedankt! Net voor het donker wordt ben ik weer in Popayan, op bekend terrein. Groeten, Theo

• 15 Maart 2017 - 16:08

Kan het stembureau niet vinden in Popayan...