Braaf - Reisverslag uit San Agustín, Colombia van otheo - WaarBenJij.nu Braaf - Reisverslag uit San Agustín, Colombia van otheo - WaarBenJij.nu

Braaf

Door: Otheo

Blijf op de hoogte en volg

14 Maart 2017 | Colombia, San Agustín

Op de valreep, net voor de bus komt die me terugbrengt naar Popayan. Ben een paar dagen helemaal zonder bereik geweest. Vrij uniek. Het regende ook nog flink in de bergen dus dan ben je helemaal afgesloten van alles en iedereen.

Gisteren zeven uur in Tierradentro gewacht op vervoer. De weg lag vol met keien en rotsen en modder waardoor alles onbereikbaar was geworden. In de namiddag kwam er toch wat beweging zodat ik 's avonds in San Agustin aankwam. Net de valleien in geweest, op zoek naar oude beelden van lang vergane beschavingen. Prachtig!

Nu dus weer over onverharde wegen naar Popayan. 'Wel tijdens het licht reizen', zei het meisje in het hotel. En dat ga ik nu dus braaf doen.

  • 14 Maart 2017 - 22:55

    Joke:

    Goede reis naar Terradiento en prettige vluchten komende dagen, Joke.

  • 15 Maart 2017 - 04:57

    :

    Bedankt! Net voor het donker wordt ben ik weer in Popayan, op bekend terrein. Groeten, Theo

  • 15 Maart 2017 - 16:08

    :

    Kan het stembureau niet vinden in Popayan...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 202290

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 01 April 2016

Grandtour

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: