Samoa - Reisverslag uit Samoa Islands, Samoa van otheo - WaarBenJij.nu Samoa - Reisverslag uit Samoa Islands, Samoa van otheo - WaarBenJij.nu

Samoa

Door: Otheo

Blijf op de hoogte en volg

14 Februari 2016 | Samoa, Samoa Islands

Na behoorlijk wat vliegen ben ik in Apia aangekomen op Samoa. De chauffeur had heel veel te vertellen onderweg, was niet af te stoppen, maar was gelukkig wel amusant. Na een heet nachtje, ondanks de airco, ben ik op zoek gegaan naar vervoer. Het is hier warm en vochtig en dan is een eigen auto wel zo prettig.

Is gelukt. Beetje louche tent en een gare auto. Het enige dat werkt is de airconditioning...

Het eiland is erg mooi! Prachtige baaien en helder water. Doe er een foto bij van het uitzicht 's morgens vroeg vanuit mijn slaapkamer. Eigenlijk een soort houten podiumpje aan het strand. Gelukkig wel met matras en klamboe!

Ik hou het kort want wifi is hier onbetaalbaar!

Morgen met de pont naar het buureiland Savai'i. Dat is groter en nog verlatener...

PS: ik zit niet op American Samoa, zoals de kaart het volgens mij aangeeft, maar ten westen daarvan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1061
Totaal aantal bezoekers 202351

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 01 April 2016

Grandtour

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: