Warme stenen - Reisverslag uit Palermo, Italië van otheo - WaarBenJij.nu Warme stenen - Reisverslag uit Palermo, Italië van otheo - WaarBenJij.nu

Warme stenen

Door: otheo

Blijf op de hoogte en volg

06 Mei 2012 | Italië, Palermo

Weg kou en nattigheid: vrijdag geboekt, zaterdag weg, kijk dat schiet op... Zat net in m'n T-shirtje op de warme stenen van het het pleintje voor het Massimotheater. Mooie plaats dat Palermo. Wel druk en gek maar ook erg boeiend. En warm dus. Vannacht aangekomen en gelijk gewandeld naar het hotel. Bleek onvindbaar... Zo'n tien situaties meegemaakt waarbij ik dacht: nu gaan ze me van mijn spullen ontdoen... Maar dat gebeurde dus niet, aardige lui die Sicilianen.
Vandaag lekker rondgelopen en cultuur gesnoven. Zojuist een lekker drankje geprobeerd bij het Aboriginalcafe, eentje uit Darwin met veel Tequila, origineel Siciliaans dus, maar lekker!!

Zo, nu een visje scoren en dan morgen het eiland op.

Het wordt wel wat!

Ciao, Theo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Palermo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2013

Kokosnootdoppenwalla' s

11 Augustus 2013

Festival in Kandy

07 Augustus 2013

Harde wind

03 Augustus 2013

Zwerven

23 Oktober 2012

Brains
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 202644

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 01 April 2016

Grandtour

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: